Impressions

Informations

Impression française

  • Aéromoncule
  • Créature : homoncule et mutant
  • Vol
    2gu : Adaptez 1. (Si cette créature n'a pas de marqueurs +1/+1 sur elle, mettez un marqueur +1/+1 sur elle.)
  • « L'absence de vision binoculaire posent certaines difficultés à une créature volante, mais que l'on peut surmonter grâce à l'écholocalisation. »
    —Notes de recherche des Simic
  • 2/3

Impression anglaise

  • Aeromunculus
  • Creature — Homunculus Mutant
  • Flying
    2gu: Adapt 1. (If this creature has no +1/+1 counters on it, put a +1/+1 counter on it.)
  • "The absence of binocular vision imposes certain challenges for a flying creature, which are overcome via echolocation."
    —Simic research notes
  • 2/3

Oracle

  • Aeromunculus
  • Creature — Homunculus Mutant
  • Flying
    {2}{G}{U}: Adapt 1.
  • 2/3

Règles

  • You can always activate an ability that will cause a creature to adapt. As that ability resolves, if the creature has a +1/+1 counter on it for any reason, you simply won’t put any +1/+1 counters on it. [0000-00-00]
  • If a creature somehow loses all of its +1/+1 counters, it can adapt again and get more +1/+1 counters. [0000-00-00]

Cote

  • NM/MT : non disponible
  • Premium : non disponible

Classeurs

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